Jouw mening telt!

Over tips, klachten en complimenten

We zijn een startende praktijk en we staan zeer open voor feedback van onze patiënten. Samen maken we de zorg beter! Dit kan mondeling, als je ons bezoekt op het spreekuur, of online via een e-consult.

 

Heb je een klacht? Meld het ons!

Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die je van ons ontvangt. Praat hierover met ons. Zo komen we samen tot een oplossing.
Als je er met ons niet uitkomt, dan kan je een officiële klacht indienen met dit online klachtenformulier van Stichting GAZO waar Hondsrugpark Gezond bij aangesloten is. Eventueel kan je dit ook per mail (klachten@gazo.nl) of per post versturen (Wisseloordplein 50, 1106 MH Amsterdam).

Hoe verder?
Binnen 3 werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging. Je klacht wordt door onze klachtenfunctionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener. Daarna neemt de klachtenfunctionaris of de huisartsenpraktijk contact met je op.
Wij doen ons uiterste best je klacht zo snel mogelijk op te lossen en je vertrouwen te herstellen.

Wil je onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:

Klachtenregeling-GAZO

 

Een compliment geven? Graag!

Ben je heel tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment geven aan één van ons? Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Je kan je compliment doorgeven via een e-consult of tijdens het spreekuur.